reklama

O popkultúre, Adele a stáliciach showbiznisu

Mám rád popkultúru. Stálice showbiznisu mi servírujú svoje osvedčené recepty na zábavu priamo na obrazovku. Gagy Jay Lena mi spríjemňujú neskoré večery. Britká politická satira Jona Stewarta ma týždeň čo týždeň privádza do rozpakov. Nesmrteľný Larry King ma učí málo známemu umeniu rozhovoru azda na každú tému. Vynaliezavý Jeremy Clarkson ma dokáže vytrhnúť zo všednosti svojou strhujúcou šou, ktorá vyniesla BBC na popredné rebríčky sledovanosti a nastolila štandardy, čo robia z ostatných motoristických relácií len trápnych epigónov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Veru, zvykol som si na večernú televíznu zábavu. O to viac ma teší, že aj na Slovensko konečne dorazila prvá lastovička, nemenovaná late night show. Odteraz sa už po nociach škerím na Adelu. A viete čo je na Adele najlepšie? Nikdy ma neopúšťa na dlho. Jej pohotovosť a vtip môžem obdivovať po celý deň. Ráno ma budí z rozhlasu, usmieva sa na mňa zo stránok časopisov, premeriava si ma z nadhľadu billboardov. Ešteže jej občas “sekunduje” Sajfa. Aby toho nebolo priveľa, z éteru ho počuť len ráno, a potom až večer. Vlastne, niekedy aj medzi tým. Uf, akosi sa nám to na tom Slovensku zamotalo...

Martin Dojčár

Martin Dojčár

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Šéfredaktor časopisu Spirituality Studies (spirituality-studies.org) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu